Fordelene ved medlemskab af Hjemme Hos
HJEMME HOS os har vi kun én ambition – og det er at øge salget i de enkelte medlemsbutikker.
- Det gør vi ved at skabe større synlighed og bedre markedsføring for det enkelte medlem, end de hver især kan skabe selv.
- Vi vil bevare den lokalt forankrede møbelhandlers frihed til at være den møbelhandler, du er.
- Kort sagt mindre kæde og mere butik.
- Det er medlemmets butik og salg, der er vigtigt. Vi bruger kæden og kædens profilering til at styrke butikkerne og skabe salg.
- Vi tilbyder en fælles webshop med egen profilside.
- Vi brander din butik online i form af lokal annoncering på sociale medier og Google, vi laver søgemaskineoptimering, ligesom vi stiller materiale til print annoncering til rådighed.
- Vi udvikler et stærkt sortiment, som består af en sund kombination af værdifulde brands og koncepter med eneret til HJEMME HOS.
Mission:
HJEMME HOS er en frivillig kæde, der tilbyder frie møbelhandlere adgang til et koncept, der som udgangspunkt har til formål at servicere, rådgive, være sparringspartner, samt bistå med markedsføring,
give adgang til attraktive indkøbsaftaler samt vidensdeling og statistikker.
Vores mission er at skabe en kæde, der gør hverdagen lettere for vores medlemmer. Vi vil skabe et
trygt og gennemarbejdet serviceprogram, der hjælper medlemmerne med de opgaver, der kan løses
til glæde og gavn for alle.
Vision:
Vi vil være den foretrukne samarbejdspartner for små og mellemstore, selvstændige møbelhandlere, hvor vi giver dem målrettet og lokal markedsføring samt møbelkoncepter, som de ikke ville kunne skabe alene.
- Vores formål er at være den mest attraktive kæde inden for møbelbranchen, både for frie møbelhandlere og forbrugere.
- Vores formål er at skabe et koncept, der er tilpasset tidens tendenser, og sikrer gode indkøbspriser og rabatter gennem fælles indkøb.
- Vores formål er at tilbyde et professionelt kædebrand gennem kontinuerlig markedsføring via
online og offline medier. - Vores formål er at sikre, at medlemsbutikker har tid og overskud til at fokusere på salg og god
kundeservice i butikken.
Sammen bliver vi klogere, stærkere og rigere! Vi har stadig hvide pletter på HJEMME HOS’ Danmarkskort – vil du være med?
Hvis du vil vide mere om fordele og økonomi ved et medlemskab af Hjemme Hos, så kontakt kædechef Lene Witt Johansen på mobil 2210 0750 eller på mail lwj@hjemmehos.dk.